břišáky

5 nejčastějších důvodů, proč se vám stále ještě nevyrýsovaly „břišáky“

V posilovně „dřete jako blázen“, ale proslulý „six-pack“ se ne a ne objevit? Co pravděpodobně děláte špatně?

Špatně jíte

Možná už jste někde zaslechli, že výsledky cvičení ovlivníte tělesnou aktivitou maximálně ze 30%. Zbylých 70% úsilí se odvíjí od vaší životosprávy.  U břišních svalů to platí dvojnásob. Zaměřte se na jídelníček a nakopněte své tělo pořádnou dávnou čerstvých potravin.

břišáky

Nedostatečně obměňujete cviky

Pokud dlouhodobě cvičíte ty samé cviky a vaše série na břicho představují každodenní stereotyp, pak se nedivte, že se po pár týdnech začnou nudit i vaše svaly. Šokujte své tělo a zařaďte do své rutiny úplně nové cviky. S vaším tělem to udělá zázraky.

Zkrátka cvičíte málo

Každý by chtěl výsledky, ale ne každý pro to skutečně dělá tolik, co může. Dáváte do cvičení maximum své energie? Neodpovídejte mně. Upřímně odpovězte sami sobě. A změňte to. Protáhněte svou „cvičící rutinu“ třeba jen o pár minut denně.

břišáky

Cvičíte každý den

Další experti to zase se cvičením přehánějí tolik, že jejich svaly zkrátka nejsou schopné nasbírat energii potřebnou k regeneraci svalů. Nezapomeňte, že budování svalové hmoty se skládá z rovnováhy tří věcí: dostatku živin, pohybu a odpočinku. Sem tam si proto bez výčitek dopřejte nějaký ten den volna.

Neděláte dost „cardia“

Co zarytí „fitnessáci“ slyšet nechtějí? Nestačí jen zvedat váhy, je zapotřebí se také hýbat. Běžte se místo hodinky v posilovně čas od času proběhnout. Nebo projít. Zkrátka dělejte cokoliv, čím svaly trochu rozhýbete. Výsledky se dostaví „coby dup“.

Zdroj: http://www.health.com/ a https://www.bodybuilding.com

Facebook Komentáře