Tukový prstenec

Chcete se zbavit tukového prstence kolem vašeho pasu? Stačí následovat tyto 4 jednoduché kroky

Chcete se zbavit tukového prstence kolem vašeho pasu? Stačí následovat tyto 4 jednoduché kroky

Tukový prstenec

Pas je oblast těla, která se velmi nerada loučí se svými tukovými zásobami. Naštěstí ale existují cvičení, která vám pomohou dostat se do formy velmi rychle. Následujcící seznam vám ukáže několik úrovní, kterými by měl každý, kdo chce ztratit pár centimetrů na břiše, projít.

Fáze 1: Přehodnoťte svůj jídelníček

Tukový prstenec

Snažte se omezit množství cukru a sacharidů ve stravě. Limonády můžete nahradit čajem, sladkosti zase ořechy a cukr vyměnit za ovoce s medem. Jezte více zeleniny a vlákniny.

Fáze 2: Shoďte na váze

Tukový prstenec

Běhání na 30 minut denně je ideálním pohybem pro rychlé pozitivní změny vašeho těla. Pokud je pro vás příliž obtížné začít hned s 30 minutami, můžete se pouze procházet, pak chvíli běžet a pak se zase procházet. Běh spaluje 2,5krát více kalorií než chůze.
Plavání alespoň 30 minut 2-3krát do týdne vám během jedné hodiny pomůže spálit až 500 kalorií. Vyberte si tempo, styl, je to jedno, důležité je zůstat hlavně v pohybu.
Jeďte si svým pohodlným tempem alespoň 2-3krát týdně na kole. Jedná se o jeden ze základních pohybů, jak můžete zhubnout na váze.

Fáze 3: Posilněte své břišní svaly

Tukový prstenec

Předchozí zmíněné kardio cvičení vám sice pomůže snížit nadbytečnou váhu, ale nebudete mít díky němu ploché břicho. Potřebujete komplexní program, kde můžete jak hubnout, tak posilovat.
Vakuum je skvělé cvičení a navíc i jednoduché na provedení. Prostě si lehněte na záda a vydechněte veškerý vzduch tak, že přitáhnete břicho směrem k páteři. Držte 15-20 vteřin. Cvičte 10 opakování 3-4krát denně po dobu několika týdnů.
Velmi oblíbené prkno, je hodně účinný cvik. Provádějte jej 2-3krát denně po 30 vteřinách. Postupně zvyšujte. Kromě spalování kalorií a posílení břišních svalů také zlepšuje držení těla a ulevuje zádům od zátěže.

Fáze 4: Uvolněte svaly

Tukový prstenec

Díky sedům lehům budou vaše břišní svaly pevnější a trup těla silnější. Posilování trupu bude vyvíjet tlak na další svalové skupiny, proto vyzkoušejte různé typy sedů lehů, abyste pracovali se všemi břišními svaly.
Lehněte si na záda, položte ruce na podlahu a zvedněte obě nohy 10-15krát. Za 30 dní již uvidíte první výsledky.

BONUS

Tukový prstenec

Po tréninku si vždy dejte studenou sprchu. Nízké teploty pomáhají nejen snížit množství kyseliny mléčné v těle, která způsobuje bolest svalů, ale také spálíte další kalorie tím, jak tělo bude rychle pracovat, aby se zahřálo.

Zdroj:https://brightside.me/inspiration-health/4-must-follow-steps-if-you-want-to-lose-your-beer-belly-558610/

Facebook Komentáře